اطلس جغرافیایی محرومیت های گیلان تدوین شود
کد خبر: 3921719
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

اطلس جغرافیایی محرومیت های گیلان تدوین شود

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به اینکه بسیج توانایی رفع گسترده محرومیت‌های موجود در کشور را دارد، گفت: تدوین اطلس جغرافیایی محرومیت‌های گیلان باید در دستور کار بسیج سازندگی قرار بگیرد.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 18 شهریورماه در نشست مسئولان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در رشت، اظهار کرد: کار سازمان بسیج سازندگی با حفظ انقلاب گره خورده است.

وی با بیان اینکه احیای دیدگاه اسلامی نسبت به زندگی هدف اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان انقلاب از سال ۵۷ تا امروز در تلاش هستند تا در مقابل ملت ایران بایستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شیوه حکومت طاغوت سبب شد تا بسیاری از مناطق ایران آباد نشود، تصریح کرد: هدف انقلاب اسلامی ایجاد شرایطی در حوزه آبادانی است که شایسته ملت ایران و جمهوری اسلامی باشد.

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم اصلاح برخی ساختارهای اداری در کشور، افزود: لازم است تا مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین مناسب در مسیر تحقق این امر گام بردارد.

وی ایستادگی و مقاومت ملت ایران را عامل اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و افزود: بنا به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی متعلق به ملت ایران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی تشکیل شده از دل مردم دانست و خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر کجا از ظرفیت مردمی استفاده شد موفقیت به دست آمد.

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه تفکر لیبرال موجود در کشور عامل عقب ماندگی‌های موجود در برخی حوزه‌ها است، عنوان کرد: همبستگی مردم برای مقابله با کرونا یکی از نمونه‌های تفکر اسلامی است که به برکت انقلاب در جامعه شکل گرفت.

وی با اشاره به تلاش‌های بسیجیان در راستای مقابله با کرونا و خدمت‌رسانی به بیماران، تصریح کرد: اقدامات جهادی بسیجیان سبب شد تا نتیجه‌ای درخشان در حوزه مقابله با کرونا و همچنین کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع این بیماری به دست بیاید.

فرمانده سپاه قدس گیلان جمع‌آوری ۴۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مدت ۵۰ روز را یکی از دستاوردهای بسیج در راستای مقابله با آسیب‌های کرونا دانست و افزود: غربالگری بیش از دو میلیون نفر در مدت چهار روز یکی دیگر از دستاوردهای بسیج در دوران کروناست.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه بسیج توانایی رفع گسترده محرومیت‌های موجود در کشور را دارد، گفت: تدوین اطلس جغرافیایی محرومیت‌های گیلان باید در دستور کار بسیج سازندگی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی باید برای رفع کمبودهای حوزه آب و کشاورزی در استان تلاش کند، یادآور شد: بسیج سازندگی برای رفع مشکل اشتغال نیز تلاش کند.

انتهای پیام
captcha